Hírek

AZ ÉRZÉSEID NEM SZÁMÍTANAK

2017.02.25
A motiváció jön és megy haladóbbaknál is, pont, mint kezdőknél. GYŐZD LE!

AZ ÉRZÉSEID NEM SZÁMÍTANAK

Nem érzed magad motiváltnak? Itt van 3 tanács amivel tovább léphetsz.

1. Ne várd meg, míg lesz újra.

A motiváció jön és megy haladóbbaknál is, pont, mint kezdőknél. A különbség annyi, hogy a tapasztaltabbak ugyanúgy lemennek az edzőterembe megcsinálni a napi feladatukat. Ne élj lelki életet, menj edzeni.

Ne azért eddz, mert motivált vagy: azért tedd, hogy motivál legyél! Menj le, csináld a dolgod, találd meg a motivációt két ismétlés között, ott lesz és vár rád…

2. Képzeld el magad előtt a dolgot.

Miért edzel? Dolgoztasd meg az elmédet! Képzeld el a barbellt a kezeid között, ahogy mozognál vele. Ahogy rá gondolsz az edzésre, meg fog jönni a kedved hozzá.

Erősebb akarsz lenni? Gondolj arra, milyen, amikor felállsz egy nehéz súllyal.

Fogyni szeretnél? Gondolj arra, mit érzel egy nehéz interval vagy metcon közben, ami éppen a programodban van.

Sok ember bele sem gondol, pedig ezt csinálja. Gyakorolják a mozdulatot, mikor azt hiszik, senki nem figyel.

3. Kerüld a megbánást.

„Nem érzem az erőt magamban ma, de ha nem megyek le edzeni meg fogom bánni” Ismerősen hangzik? Néha én is mondom, aztán lemegyek edzeni.

Még ha nem is bánnád, hogy kihagyod az aznapi munkádat, győzd meg magad arról, hogy de, meg fogod. Általában elkezdeni nehéz mozogni, amint elkezded, a többi adja magát.

Partnereink

All You Can Move Webfejlesztés: DropBy Digital